Tähän tietopyyntöön on vastattu ja sen tila on epäselvä. Jos sinä teit tietopyynnön, niin kirjaudu sisään ja aseta tietopyynnölle uusi tila.

Vanhuspalveluiden lääkäripalveluiden kilpailutukseen ja hankintaan liittyvät diaarit ja asiakirjat

Pyynnön vastaanottaja:
Porvoo
Käytetty laki:
Julkisuuslaki
Tämän tietopyynnön tila:
Tietopyyntö odottaa luokittelua
Pyynnön yhteenveto
Haluaisin pyytää vuonna 2016 tehdyn vanhuspalveluiden lääkäripalveluiden tarjouskilpailuun ja hankintaan liittyviä asiakirjoja. Hankinnan tunnus EU:n TED-palvelussa on 232791-2016. Sen yksityiskohdat näkyvät tällä sivulla: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTI... Tahtoisin pyytää seuraavaa: 1. Sähköisen otteen laitoksen diaareista, joista näkee otsikkotasolla kyseiseen hankintaan liittyvät dokumentit, sopimukset, määrittelydokumentit ja liitteet. 2. Listan tarjouksen jättäneistä yrityksistä. 3. Kilpailutukseen osallistuneiden tarjousasiakirjat. 4. Hankintapäätöstä kuvaavat asiakirjat. 5. Tehty hankintasopimus. 6. Hankintaan liittyvät puitesopimukset. 7. Hankintaan liittyvät palvelusitoumukset. Kiitos kovasti avustanne.

Viestit tässä tietopyynnössä

Lähettäjä
Aleksi Knuutila
Otsikko
Vanhuspalveluiden lääkäripalveluiden kilpailutukseen ja hankintaan liittyvät diaarit ja asiakirjat [#506]
Päivämäärä
15. joulukuuta 2017 kello 19.41
Vastaanottaja
Porvoo
Tila
Odotetaan vastausta

Hyvä vastaanottaja, Tämä on julkisuuslakiin (http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990621) perustuva tietopyyntö. Sähköposti on lähetetty http://tietopyynto.fi-sivustolta. Tähän sähköpostiin vastaamalla lähetät vastauksen tietopyyntöön.
Haluaisin pyytää vuonna 2016 tehdyn vanhuspalveluiden lääkäripalveluiden tarjouskilpailuun ja hankintaan liittyviä asiakirjoja. Hankinnan tunnus EU:n TED-palvelussa on 232791-2016. Sen yksityiskohdat näkyvät tällä sivulla: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTI... Tahtoisin pyytää seuraavaa: 1. Sähköisen otteen laitoksen diaareista, joista näkee otsikkotasolla kyseiseen hankintaan liittyvät dokumentit, sopimukset, määrittelydokumentit ja liitteet. 2. Listan tarjouksen jättäneistä yrityksistä. 3. Kilpailutukseen osallistuneiden tarjousasiakirjat. 4. Hankintapäätöstä kuvaavat asiakirjat. 5. Tehty hankintasopimus. 6. Hankintaan liittyvät puitesopimukset. 7. Hankintaan liittyvät palvelusitoumukset. Kiitos kovasti avustanne.
Pyydän toimittamaan aineiston jäljennöksen viivytyksettä sähköisessä muodossa liitetiedostona vastauksena tähän viestiin. Tietoaineistot avoimena rakenteellisena datana, eli .xls-, .csv-, .sql-, tai muussa rakenteellisessa muodossa. Dokumentit pyydän uudelleenkäytettävässä muodossa, kuten .doc, odf-, .ppt tai pdf/a-muodossa. Olisi toivottavaa että aineisto olisi lisäksi julkisuuslain hengen mukaan vastedes saatavilla organisaationne web-sivulla. Pyydän toimittamaan tiedot julkl 16 § mukaisesti pyydetyllä tavalla pyydetyssä muodossa tai perustelemaan sähköpostitse viivytyksettä mikäli on syy toimittaa toisella tavalla. Huomioittehan että myös käsitelyyn liittyvien virkamiesten nimet on julkisia, "Virkamiehen on esiinnyttävä omalla nimellään." (EOA 686/4/09) Huomioittehan että julkl. 34§ mukaan asiakirjan antamisesta ei peritä maksua, kun julkinen sähköisesti talletettu asiakirja lähetetään tiedon pyytäjälle sähköpostitse. Pyydän toimittamaan tiedot viivytyksettä julkl. 14.4§ mukaisesti, enintään 2 viikon määräajan kuluessa, tai perustelemaan ensi tilassa mikäli tietojen toimittamiseen tarvitaan pidempi kuukauden toimitusaika. Mikäli pyyntöä ei voida täyttää, pyydän 14.4§ mukaisessa 2 viikon määräajan kuluessa valituskelpoisen päätöksen. Pyydän viivytyksettä kuittaamaan viestin vastaanotetuksi ja kertomaan asian diaarinumeron. Ystävällisin terveisin, Aleksi Knuutila <<sähköpostiosoite>> Postiosoite: Aleksi Knuutila << Osoite poistettu >> << Osoite poistettu >> -- Huomautus: Tämä sähköposti on lähetetty Tietopyyntö-portaalista. Vastaukset saatetaan julkaista automaattisesti. If large files are requested, you can upload them at: http://tietopyynto.fi/r/506/up/7aee84b8fad304d1dbb032bf6addb914db23534c/
Ystävällisin terveisin, Aleksi Knuutila
  1. 7 vuotta sitten15. joulukuuta 2017 kello 19.41: Käyttäjä Aleksi Knuutila lähetti viestin viranomaiselle Porvoo.
Lähettäjä
JUVONEN TARJA <tarja.juvonen@porvoo.fi> – Porvoo
Otsikko
VS: Vanhuspalveluiden lääkäripalveluiden kilpailutukseen ja hankintaan liittyvät diaarit ja asiakirjat [#506]
Päivämäärä
19. joulukuuta 2017 kello 13.10
Liitteet

Hei, liitteissä pyytämäänne dokumentaatiota koskien Vanhuspalveluiden lääkäripalvelujen kilpailutusta (osa1/3). Tarjousaineiston lähetän erillisissä viesteissä. Mikäli aineistossa on puutteita, pyydän ilmoittamaan siitä vastauksena tähän viestiin, kaikille sen vastaanottajille, kiitos. Terveisin Tarja Juvonen hankintapäällikkö / upphandlingschef Porvoon kaupunki / Borgå stad Hankintapalvelut / Upphandlingstjänster Raatihuoneenkatu 9 / Stadshusgatan 9 06100 Porvoo / Borgå puh./tel +358 40 7522998 <<sähköpostiosoite>> ________________________________________ Lähettäjä: Aleksi Knuutila <<sähköpostiosoite>> Lähetetty: 15. joulukuuta 2017 19:41 Vastaanottaja: Porvoon Kaupunki Kirjaamo Aihe: Vanhuspalveluiden lääkäripalveluiden kilpailutukseen ja hankintaan liittyvät diaarit ja asiakirjat [#506] Hyvä vastaanottaja, Tämä on julkisuuslakiin (http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa...) perustuva tietopyyntö. Sähköposti on lähetetty http://tietopyynto.fi-sivustolta. Tähän sähköpostiin vastaamalla lähetät vastauksen tietopyyntöön. Haluaisin pyytää vuonna 2016 tehdyn vanhuspalveluiden lääkäripalveluiden tarjouskilpailuun ja hankintaan liittyviä asiakirjoja. Hankinnan tunnus EU:n TED-palvelussa on 232791-2016. Sen yksityiskohdat näkyvät tällä sivulla: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTI... Tahtoisin pyytää seuraavaa: 1. Sähköisen otteen laitoksen diaareista, joista näkee otsikkotasolla kyseiseen hankintaan liittyvät dokumentit, sopimukset, määrittelydokumentit ja liitteet. 2. Listan tarjouksen jättäneistä yrityksistä. 3. Kilpailutukseen osallistuneiden tarjousasiakirjat. 4. Hankintapäätöstä kuvaavat asiakirjat. 5. Tehty hankintasopimus. 6. Hankintaan liittyvät puitesopimukset. 7. Hankintaan liittyvät palvelusitoumukset. Kiitos kovasti avustanne. Pyydän toimittamaan aineiston jäljennöksen viivytyksettä sähköisessä muodossa liitetiedostona vastauksena tähän viestiin. Tietoaineistot avoimena rakenteellisena datana, eli .xls-, .csv-, .sql-, tai muussa rakenteellisessa muodossa. Dokumentit pyydän uudelleenkäytettävässä muodossa, kuten .doc, odf-, .ppt tai pdf/a-muodossa. Olisi toivottavaa että aineisto olisi lisäksi julkisuuslain hengen mukaan vastedes saatavilla organisaationne web-sivulla. Pyydän toimittamaan tiedot julkl 16 § mukaisesti pyydetyllä tavalla pyydetyssä muodossa tai perustelemaan sähköpostitse viivytyksettä mikäli on syy toimittaa toisella tavalla. Huomioittehan että myös käsitelyyn liittyvien virkamiesten nimet on julkisia, "Virkamiehen on esiinnyttävä omalla nimellään." (EOA 686/4/09) Huomioittehan että julkl. 34§ mukaan asiakirjan antamisesta ei peritä maksua, kun julkinen sähköisesti talletettu asiakirja lähetetään tiedon pyytäjälle sähköpostitse. Pyydän toimittamaan tiedot viivytyksettä julkl. 14.4§ mukaisesti, enintään 2 viikon määräajan kuluessa, tai perustelemaan ensi tilassa mikäli tietojen toimittamiseen tarvitaan pidempi kuukauden toimitusaika. Mikäli pyyntöä ei voida täyttää, pyydän 14.4§ mukaisessa 2 viikon määräajan kuluessa valituskelpoisen päätöksen. Pyydän viivytyksettä kuittaamaan viestin vastaanotetuksi ja kertomaan asian diaarinumeron. Ystävällisin terveisin, Aleksi Knuutila <<sähköpostiosoite>> Postiosoite: Aleksi Knuutila << Osoite poistettu >> << Osoite poistettu >>
  1. 7 vuotta sitten19. joulukuuta 2017 kello 13.11: Vastaanotti sähköpostin viranomaiselta Porvoo.
Lähettäjä
JUVONEN TARJA <tarja.juvonen@porvoo.fi> – Porvoo
Otsikko
VS: Vanhuspalveluiden lääkäripalveluiden kilpailutukseen ja hankintaan liittyvät diaarit ja asiakirjat [#506]
Päivämäärä
19. joulukuuta 2017 kello 13.19
Liitteet

Hei, tässä Doctagoni tarjous osa 1/2. Terveisin Tarja Juvonen hankintapäällikkö / upphandlingschef Porvoon kaupunki / Borgå stad Hankintapalvelut / Upphandlingstjänster Raatihuoneenkatu 9 / Stadshusgatan 9 06100 Porvoo / Borgå puh./tel +358 40 7522998 <<sähköpostiosoite>>
Lähettäjä
JUVONEN TARJA <tarja.juvonen@porvoo.fi> – Porvoo
Otsikko
VS: Vanhuspalveluiden lääkäripalveluiden kilpailutukseen ja hankintaan liittyvät diaarit ja asiakirjat [#506]
Päivämäärä
19. joulukuuta 2017 kello 13.20
Liitteet

Doctangon Oy:n tarjous 2/2. Terveisin Tarja Juvonen hankintapäällikkö / upphandlingschef Porvoon kaupunki / Borgå stad Hankintapalvelut / Upphandlingstjänster Raatihuoneenkatu 9 / Stadshusgatan 9 06100 Porvoo / Borgå puh./tel +358 40 7522998 <<sähköpostiosoite>>
  1. 7 vuotta sitten19. joulukuuta 2017 kello 13.20: Vastaanotti sähköpostin viranomaiselta Porvoo.
  2. 7 vuotta sitten19. joulukuuta 2017 kello 13.21: Vastaanotti sähköpostin viranomaiselta Porvoo.
Lähettäjä
JUVONEN TARJA <tarja.juvonen@porvoo.fi> – Porvoo
Otsikko
VS: Vanhuspalveluiden lääkäripalveluiden kilpailutukseen ja hankintaan liittyvät diaarit ja asiakirjat [#506]
Päivämäärä
19. joulukuuta 2017 kello 13.33
Liitteet

Hei, tässä vielä Attendo Terveyspalvelut Oy:n tarjous. Terveisin Tarja Juvonen hankintapäällikkö / upphandlingschef Porvoon kaupunki / Borgå stad Hankintapalvelut / Upphandlingstjänster Raatihuoneenkatu 9 / Stadshusgatan 9 06100 Porvoo / Borgå puh./tel +358 40 7522998 <<sähköpostiosoite>>
  1. 7 vuotta sitten19. joulukuuta 2017 kello 13.34: Vastaanotti sähköpostin viranomaiselta Porvoo.
Lähettäjä
Aleksi Knuutila
Otsikko
Re: VS: Vanhuspalveluiden lääkäripalveluiden kilpailutukseen ja hankintaan liittyvät diaarit ja asiakirjat [#506]
Päivämäärä
24. tammikuuta 2018 kello 16.24
Vastaanottaja
Porvoo

Hei, Kiitos kovasti nopeasta ja kattavasta vastauksesta. Kyse on siis vanhuspalveluiden lääkäripalveluista. Voisinko pyytää vielä toista joukkoa asiakirjoja? Lähettämässänne sopimusluonnoksessa mainitaan seuraavat kokoukset ja raportit palveluntuottajalta: "12. Palveluntuottajan raportointi Palveluntuottaja raportoi tilaajalle palvelun tuottamiseen liittyvistä seikoista (määritellään raportointitapa, esim. kirjallisesti, ja ajat, esim. puolivuosittain tai sopimuksen päättyessä). Tilaaja ja palveluntuottaja tapaavat palve- lunseurantakokouksissa (kirjataan kokousten ajat, esim. vuosittain)." Olisitteko voineet lähettää: 1. Palveluntuottajan (Attendo Terveyspalvelut Oy) tuottamat raportit 2. Pidettyjen palvelunseurantakokouksien pöytäkirjat Kiitos vielä kerran avustanne. Parhain terveisin, Aleksi Knuutila Request Number: 506 Reply To: <<email address>> Post Address: Aleksi Knuutila << Address removed >> << Address removed >>
  1. 6 vuotta, 11 kuukautta sitten24. tammikuuta 2018 kello 16.25: Käyttäjä Aleksi Knuutila lähetti viestin viranomaiselle Porvoo.
Lähettäjä
Aleksi Knuutila
Otsikko
Re: Re: VS: Vanhuspalveluiden lääkäripalveluiden kilpailutukseen ja hankintaan liittyvät diaarit ja asiakirjat [#506]
Päivämäärä
23. helmikuuta 2018 kello 14.24
Vastaanottaja
Porvoo

Hyvä vastaanottaja, Tietopyyntöön vastaamisessa on kulunut määräaikaa pidempään. Olisitteko voineet vahvistaa, että olette vastaanottaneet pyynnön? Voinko tarkentaa sitä jollain tavalla? Ystävällisin terveisin Aleksi Knuutila Pyynnön numero: 506 Vastaus: <<sähköpostiosoite>> Postiosoite: Aleksi Knuutila << Osoite poistettu >> << Osoite poistettu >>
  1. 6 vuotta, 10 kuukautta sitten23. helmikuuta 2018 kello 14.25: Käyttäjä Aleksi Knuutila lähetti viestin viranomaiselle Porvoo.
Lähettäjä
JUVONEN TARJA <tarja.juvonen@porvoo.fi> – Porvoo
Otsikko
VS: Re: VS: Vanhuspalveluiden lääkäripalveluiden kilpailutukseen ja hankintaan liittyvät diaarit ja asiakirjat [#506]
Päivämäärä
28. helmikuuta 2018 kello 14.57

Hei, vanhus- ja vammaispalveluiden lääkäripalveluiden tuottaja on 1.4.17 alkaneella sopimuskaudella Doctagon Oy. Pyytämiänne asiakirjoja ei siten voida toimittaa. Terveisin Tarja Juvonen
  1. 6 vuotta, 10 kuukautta sitten28. helmikuuta 2018 kello 14.58: Vastaanotti sähköpostin viranomaiselta Porvoo.