Tähän tietopyyntöön on vastattu ja sen tila on epäselvä. Jos sinä teit tietopyynnön, niin kirjaudu sisään ja aseta tietopyynnölle uusi tila.

Sosiaali- ja terveydenhuollon yhteisyrityksen perustamiseen liittyvät diaariote ja asiakirjat

Pyynnön vastaanottaja:
Kouvola
Käytetty laki:
Julkisuuslaki
Tämän tietopyynnön tila:
Tietopyyntö odottaa luokittelua
Pyynnön yhteenveto
Haluaisin pyytää vuonna 2016 yhteisyrityksen perustamisen kautta tehdyn hankitaan liittyviä asiakirjoja. Hankinnan tunnus EU:n TED-palvelussa on 293899-2016. Sen yksityiskohdat näkyvät tällä sivulla: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTI... Tahtoisin pyytää seuraavaa: 1. Sähköisen otteen laitoksen diaareista, joista näkee otsikkotasolla kyseiseen hankintaan liittyvät dokumentit, sopimukset, määrittelydokumentit ja liitteet. 2. Listan tarjouksen jättäneistä yrityksistä. 3. Kilpailutukseen osallistuneiden tarjousasiakirjat. 4. Hankintapäätöstä kuvaavat asiakirjat. 5. Tehty hankintasopimus. 6. Muut yhteisyrityksen perustamiseen liittyvät sopimukset. 7. Hankintaan liittyvät puitesopimukset. 8. Hankintaan liittyvät palvelusitoumukset. Kiitos kovasti avustanne.

Viestit tässä tietopyynnössä

Lähettäjä
Aleksi Knuutila
Otsikko
Sosiaali- ja terveydenhuollon yhteisyrityksen perustamiseen liittyvät diaariote ja asiakirjat [#507]
Päivämäärä
15. joulukuuta 2017 kello 19.45
Vastaanottaja
Kouvola
Tila
Odotetaan vastausta

Hyvä vastaanottaja, Tämä on julkisuuslakiin (http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990621) perustuva tietopyyntö. Sähköposti on lähetetty http://tietopyynto.fi-sivustolta. Tähän sähköpostiin vastaamalla lähetät vastauksen tietopyyntöön.
Haluaisin pyytää vuonna 2016 yhteisyrityksen perustamisen kautta tehdyn hankitaan liittyviä asiakirjoja. Hankinnan tunnus EU:n TED-palvelussa on 293899-2016. Sen yksityiskohdat näkyvät tällä sivulla: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTI... Tahtoisin pyytää seuraavaa: 1. Sähköisen otteen laitoksen diaareista, joista näkee otsikkotasolla kyseiseen hankintaan liittyvät dokumentit, sopimukset, määrittelydokumentit ja liitteet. 2. Listan tarjouksen jättäneistä yrityksistä. 3. Kilpailutukseen osallistuneiden tarjousasiakirjat. 4. Hankintapäätöstä kuvaavat asiakirjat. 5. Tehty hankintasopimus. 6. Muut yhteisyrityksen perustamiseen liittyvät sopimukset. 7. Hankintaan liittyvät puitesopimukset. 8. Hankintaan liittyvät palvelusitoumukset. Kiitos kovasti avustanne.
Pyydän toimittamaan aineiston jäljennöksen viivytyksettä sähköisessä muodossa liitetiedostona vastauksena tähän viestiin. Tietoaineistot avoimena rakenteellisena datana, eli .xls-, .csv-, .sql-, tai muussa rakenteellisessa muodossa. Dokumentit pyydän uudelleenkäytettävässä muodossa, kuten .doc, odf-, .ppt tai pdf/a-muodossa. Olisi toivottavaa että aineisto olisi lisäksi julkisuuslain hengen mukaan vastedes saatavilla organisaationne web-sivulla. Pyydän toimittamaan tiedot julkl 16 § mukaisesti pyydetyllä tavalla pyydetyssä muodossa tai perustelemaan sähköpostitse viivytyksettä mikäli on syy toimittaa toisella tavalla. Huomioittehan että myös käsitelyyn liittyvien virkamiesten nimet on julkisia, "Virkamiehen on esiinnyttävä omalla nimellään." (EOA 686/4/09) Huomioittehan että julkl. 34§ mukaan asiakirjan antamisesta ei peritä maksua, kun julkinen sähköisesti talletettu asiakirja lähetetään tiedon pyytäjälle sähköpostitse. Pyydän toimittamaan tiedot viivytyksettä julkl. 14.4§ mukaisesti, enintään 2 viikon määräajan kuluessa, tai perustelemaan ensi tilassa mikäli tietojen toimittamiseen tarvitaan pidempi kuukauden toimitusaika. Mikäli pyyntöä ei voida täyttää, pyydän 14.4§ mukaisessa 2 viikon määräajan kuluessa valituskelpoisen päätöksen. Pyydän viivytyksettä kuittaamaan viestin vastaanotetuksi ja kertomaan asian diaarinumeron. Ystävällisin terveisin, Aleksi Knuutila <<sähköpostiosoite>> Postiosoite: Aleksi Knuutila << Osoite poistettu >> << Osoite poistettu >> -- Huomautus: Tämä sähköposti on lähetetty Tietopyyntö-portaalista. Vastaukset saatetaan julkaista automaattisesti. If large files are requested, you can upload them at: http://tietopyynto.fi/r/507/up/bdf5ad5e9b81e3b9b7873f4a750ac459675f3301/
Ystävällisin terveisin, Aleksi Knuutila
  1. 6 vuotta, 11 kuukautta sitten15. joulukuuta 2017 kello 19.45: Käyttäjä Aleksi Knuutila lähetti viestin viranomaiselle Kouvola.
Lähettäjä
Tommiska Katja <katja.tommiska@kouvola.fi> – Kouvola
Otsikko
VS: Sosiaali- ja terveydenhuollon yhteisyrityksen perustamiseen liittyvät diaariote ja asiakirjat [#507]
Päivämäärä
28. joulukuuta 2017 kello 12.57
Liitteet

Hei Ote diaarista (Asiakortti numero 14237/06.00.00/2016) seuraa ohessa. Tarjouksen jättäneistä yrityksistä ei ole olemassa erillistä listaa, mutta pyydetyt tiedot käyvät ilmi ohessa seuraavasta kaupunginhallituksen päätösestä 27.3.2017 (§ 88). Kilpailutukseen osallistuneiden tarjousasiakirjat eivät ole julkisia asiakirjoja, minkä vuoksi niitä koskevaa tietokirjapyyntöä ei ole mahdollista toteuttaa. Kouvolan kaupungin kaupunginhallitus on 10.4.2017 (§ 104) päättänyt keskeyttää sosiaali- ja terveydenhuollon yhteistyökumppanin valintaa ja palveluntuotantoa koskevan hankinnan, eikä hankintaa koskevaa sopimusta näin ollen ole tehty. Lain viranomaisten toiminnan julkisuudesta 7 §:n 2 mom. mukaan julkista hankintaa koskevat osallistumishakemukset, tarjoukset sekä muut hankintaa koskevat asiakirjat tulevat mainitun säännöksen 1 momentissa tarkoitetuin rajoituksin julkisiksi vasta, kun sopimus on tehty. Tämän kielteisen vastauksen osalta on tehty valituskelpoinen hallintopäätös, joka toimitetaan antamaanne osoitteeseen. Tietopyynnön kohdissa 4 - 8 mainittuja asiakirjoja ei ole (hankinta on keskeytetty kaupunginhallituksen päätöksellä (§ 104) 10.4.2017. Ystävällisin terveisin Katja Tommiska Hallintojohtaja puh. 020 615 8651, katja.tommiska(at)kouvola.fi KOUVOLAN KAUPUNKI • Konsernipalvelut Hallinto ja viestintä Torikatu 10, 3. krs • PL 85, 45101 Kouvola www.kouvola.fi
  1. 6 vuotta, 10 kuukautta sitten28. joulukuuta 2017 kello 16.48: Vastaanotti sähköpostin viranomaiselta Kouvola.