Lausunnot huumausaineiden vaarallisuudesta

Pyynnön yhteenveto

Viestit tässä tietopyynnössä

Lähettäjä
Humaania Päihdepolitiikkaa (Humaania päihdepolitiikkaa ry)
Lausunnot huumausaineiden vaarallisuudesta [#451]
18. elokuuta 2017 kello 15.49
Vastaanottaja
Odotetaan vastausta

Hyvä vastaanottaja, Tämä on julkisuuslakiin (http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990621) perustuva tietopyyntö. Sähköposti on lähetetty http://tietopyynto.fi-sivustolta. Tähän sähköpostiin vastaamalla lähetät vastauksen tietopyyntöön. Pyytäisin diaariluettelon kaikista Tullin saamista lausunnoista liittyen huumausaineen vaarallisuuden arviointiin. Olkaa hyvä ja lähettäkää kopio vastauksestanne sähköpostiosoitteeseen <<sähköpostiosoite>> Pyydän toimittamaan aineiston jäljennöksen viivytyksettä sähköisessä muodossa liitetiedostona vastauksena tähän viestiin. Tietoaineistot avoimena rakenteellisena datana, eli .xls-, .csv-, .sql-, tai muussa rakenteellisessa muodossa. Dokumentit pyydän uudelleenkäytettävässä muodossa, kuten .doc, odf-, .ppt tai pdf/a-muodossa. Olisi toivottavaa että aineisto olisi lisäksi julkisuuslain hengen mukaan vastedes saatavilla organisaationne web-sivulla. Pyydän toimittamaan tiedot julkl 16 § mukaisesti pyydetyllä tavalla pyydetyssä muodossa tai perustelemaan sähköpostitse viivytyksettä mikäli on syy toimittaa toisella tavalla. Huomioittehan että myös käsitelyyn liittyvien virkamiesten nimet on julkisia, "Virkamiehen on esiinnyttävä omalla nimellään." (EOA 686/4/09) Huomioittehan että julkl. 34§ mukaan asiakirjan antamisesta ei peritä maksua, kun julkinen sähköisesti talletettu asiakirja lähetetään tiedon pyytäjälle sähköpostitse. Pyydän toimittamaan tiedot viivytyksettä julkl. 14.4§ mukaisesti, enintään 2 viikon määräajan kuluessa, tai perustelemaan ensi tilassa mikäli tietojen toimittamiseen tarvitaan pidempi kuukauden toimitusaika. Mikäli pyyntöä ei voida täyttää, pyydän 14.4§ mukaisessa 2 viikon määräajan kuluessa valituskelpoisen päätöksen. Pyydän viivytyksettä kuittaamaan viestin vastaanotetuksi ja kertomaan asian diaarinumeron. Ystävällisin terveisin, Humaania Päihdepolitiikkaa Humaania Päihdepolitiikkaa ry <<sähköpostiosoite>> -- Huomautus: Tämä sähköposti on lähetetty Tietopyyntö-portaalista. Vastaukset saatetaan julkaista automaattisesti. If large files are requested, you can upload them at: http://tietopyynto.fi/r/451/up/3f4a7b121c5665267d0194a49d5ae5e1d05f38f6/
Ystävällisin terveisin, Humaania Päihdepolitiikkaa (Humaania päihdepolitiikkaa ry)
  1. 6 vuotta, 7 kuukautta sitten18. elokuuta 2017 kello 15.49: Käyttäjä Humaania Päihdepolitiikkaa (Humaania päihdepolitiikkaa ry) lähetti viestin viranomaiselle Tulli.
Kirjaamo <kirjaamo@tulli.fi> – Tulli
VS: Lausunnot huumausaineiden vaarallisuudesta [#451]
18. elokuuta 2017 kello 15.58
Tietopyyntö ratkaistu

Pyyntönne on diarioitu nrolle H1999/08.01.01/2017 Tulli/ Tull/ Customs PL 512, 00101 HELSINKI puh./tfn./tel. +358 (0) 29 552 7000
Heinonen Anne <> – Tulli
Vastaus tietopyyntöönne
29. elokuuta 2017
Odotetaan vastausta
Liitteet

Ohessa Tullin vastaus ko aiheeseen. Ystävällisin terveisin Anne Heinonen Valvontaosasto / Enforce Department Tulli / Finnish Customs PL 512, 00101 Helsinki GSM +358 (0)40 332 2386 <<sähköpostiosoite>>
  1. 6 vuotta, 7 kuukautta sitten30. elokuuta 2017 kello 16.09: Käyttäjä Humaania Päihdepolitiikkaa (Humaania päihdepolitiikkaa ry) lisäsi vastauksen, joka oli vastaanotettu paperipostilla.
  2. 6 vuotta, 7 kuukautta sitten30. elokuuta 2017 kello 16.21: Humaania Päihdepolitiikkaa (Humaania päihdepolitiikkaa ry) julkaisi liitteen tietopyyntöön Lausunnot huumausaineiden vaarallisuudesta.
Lähettäjä
Humaania Päihdepolitiikkaa (Humaania päihdepolitiikkaa ry)
Re: Vastaus tietopyyntöönne [#451]
31. elokuuta 2017 kello 15.44
Vastaanottaja
Tulli

Hyvä vastaanottaja, Kiitos vastauksesta. Otamme yhteyttä lausunnonantajiin. Pyytäisimme teiltä diaarit tekemistänne lausuntopyynnöistä eri tahoille liittyen huumausaineen vaarallisuuden arviointiin. Jos se ei ole mahdollista, voitteko luetella tahot, joille lausuntopyyntöjä on ajan saatossa lähetetty. Pyydämme jälleen kopion vastauksessanne sähköpostiosoitteeseen <<sähköpostiosoite>> Ystävällisin terveisin Humaania Päihdepolitiikkaa Pyynnön numero: 451 Vastaus: <<sähköpostiosoite>> Postiosoite: Humaania Päihdepolitiikkaa Humaania Päihdepolitiikkaa ry
  1. 6 vuotta, 6 kuukautta sitten31. elokuuta 2017 kello 15.45: Käyttäjä Humaania Päihdepolitiikkaa (Humaania päihdepolitiikkaa ry) lähetti viestin viranomaiselle Tulli.
=?utf-8?q?Pirkko_Alam=C3=A4ki-Karkiainen?= <> – Tulli
VS: Tietopyyntömme lausuntopyynnöistä huumeiden vaarallisuudesta
15. syyskuuta 2017
Tietopyyntö ratkaistu

Hei, olen pahoillani, mutta vastaamisessa on tapahtunut väärinkäsitys. Koska näitä pyyntöjä ei diarisoida, emme valitettavasti pysty ilmoittamaan teille diaarinumeroita. Näitä pyyntöjä tehdään Terveyden ja hyvinvoinnin laitokselle sekä Fimealle. Ystävällisin terveisin, Pirkko Alamäki-Karkiainen
  1. 6 vuotta, 6 kuukautta sitten15. syyskuuta 2017 kello 15.07: Käyttäjä Humaania Päihdepolitiikkaa (Humaania päihdepolitiikkaa ry) lisäsi vastauksen, joka oli vastaanotettu paperipostilla.
  2. 6 vuotta, 6 kuukautta sitten15. syyskuuta 2017 kello 15.08: Käyttäjä Humaania Päihdepolitiikkaa (Humaania päihdepolitiikkaa ry) asetti tilaksi 'Tietoa ei ole'.
  3. 6 vuotta, 5 kuukautta sitten9. lokakuuta 2017 kello 16.27: Vastaanotti sähköpostin viranomaiselta Tulli.
  4. 6 vuotta, 5 kuukautta sitten14. lokakuuta 2017 kello 11.34: Käyttäjä Humaania Päihdepolitiikkaa (Humaania päihdepolitiikkaa ry) asetti tilaksi 'Information not held'.
  5. 6 vuotta, 4 kuukautta sitten15. marraskuuta 2017 kello 21.22: Käyttäjä Humaania Päihdepolitiikkaa (Humaania päihdepolitiikkaa ry) on pyytänyt tietopyyntöä 'Lausunnot huumausaineiden vaarallisuudesta' julkiseksi.